reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivana Kaduková - Adamcová

Ivana Kaduková - Adamcová

Bloger 
  • Počet článkov:  76
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Spájam rozum a srdce, pravú a ľavú hemisféru, kreativitu a logiku a snažím sa nájsť nové spôsoby vyjadrovania o ženskej spiritualite...Môj pokus o spevácku "kariéru". Zoznam autorových rubrík:  Listy IzabeleO láskeako sa vidím očami... (súkromnbohumilé (teológia)vierymilé (religionistika)dušimilé (psychológia)kresťania a prostitúcia - štúdo ženách...v rámci nedokonalostiobľubené knihy(Ne)coolltúrne o kultúre

reklama

dušimilé (psychológia)

Fanatizmus – smrť na pochybnosti

Ivana Kaduková - Adamcová

Fanatizmus – smrť na pochybnosti

V dobe, keď sme každý deň bombardovaní správami o teroristických útokoch fundamentálne ladených skupín, keď mnohé nepokoje pramenia z náboženského, či politického fanatizmu, nezaškodí oprášiť knihu Güntera Holeho: Fanatizmus, ktorý sa snažil poukázať na psychologické východiská extrémneho správania človeka.

  • 9. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 581x
  • 23
Ja som! ... Som? Možno... Keď to druhí hovoria, asi som!

Ivana Kaduková - Adamcová

Ja som! ... Som? Možno... Keď to druhí hovoria, asi som!

Pochybovať o sebe nie je na škodu. Keď zapochybujeme o sebe, často prehodnotíme svoje správanie a posunieme sa bližšie k tým druhým. Ale sú aj pochybnosti, ktoré nás brzdia, ničia a zabíjajú.

  • 14. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 368x
  • 6
Sklamania na dennom poriadku...

Ivana Kaduková - Adamcová

Sklamania na dennom poriadku...

Prišli ste o prácu? Nesplnili sa vaše očakávania? Nevyšiel vám jeden z vašich snov? Rozišli ste sa s niekým, alebo vás niekto opustil? Ste nahnevaní a sklamaní? Nasledujúce riadky sú teda pre vás...

  • 22. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Záhady detstva

Ivana Kaduková - Adamcová

Záhady detstva

Vždy ma fascinovalo myslenie malých detí, ich prístup k životu a ich vnímanie reality, často tak odlišné od toho nášho vnímania.

  • 17. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 27
reklama
SkryťZatvoriť reklamu