reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivana Kaduková - Adamcová

Ivana Kaduková - Adamcová

Bloger 
  • Počet článkov:  76
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Spájam rozum a srdce, pravú a ľavú hemisféru, kreativitu a logiku a snažím sa nájsť nové spôsoby vyjadrovania o ženskej spiritualite...Môj pokus o spevácku "kariéru". Zoznam autorových rubrík:  Listy IzabeleO láskeako sa vidím očami... (súkromnbohumilé (teológia)vierymilé (religionistika)dušimilé (psychológia)kresťania a prostitúcia - štúdo ženách...v rámci nedokonalostiobľubené knihy(Ne)coolltúrne o kultúre

reklama

v rámci nedokonalosti

Reportáže bez konca

Ivana Kaduková - Adamcová

Reportáže bez konca

Mapujem ako si žijú rôzne sociálne skupiny pre reportáže do novín. Začala som mladými rodinami s deťmi, pokračovala dôchodcami a naposledy som skončila pri študentoch.

  • 21. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 740x
  • 4
Za akú cenu sa dostanete na medicínu?

Ivana Kaduková - Adamcová

Za akú cenu sa dostanete na medicínu?

Koľko stojí miesto na vytúženej škole? Patríte medzi tých stredoškolákov, ktorí podniknú aj nemožné kvôli túžbe dostať sa na medicínu? Alebo medzi rodičov, ktorí vyprázdnia svoje účty, len aby videli svoje deti v bielych plášťoch?

  • 17. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 121x
  • 0
Ticho v diskusných fórach

Ivana Kaduková - Adamcová

Ticho v diskusných fórach

Všimli ste si aj vy, že sa v diskusiách stráca „diskusia? Možno prišiel čas, keď všetci, ktorí majú čo povedať, mlčia, lebo cítia podobne ako ja toľkú negativitu v slovách anonymného ľudu...

  • 9. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 833x
  • 206
Dogville - mestečko v tme

Ivana Kaduková - Adamcová

Dogville - mestečko v tme

Sú filmy nudné, ale nezabudnuteľné... Dogville takým určite je. Dedinka v horách v podobe kriedových obrysov na zemi, neviditeľné dvere, viditeľné zlo...

  • 9. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 341x
  • 17
Neverím v Máriu. Som ochudobnená?!

Ivana Kaduková - Adamcová

Neverím v Máriu. Som ochudobnená?!

Ako školáčka na základnej som nechápala sestrine ponosy. Vraj sa jej spolužiačky vysmievajú, že recituje v kostole. To sa v katolíckych kostoloch ešte nenosilo.

  • 15. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 179
reklama
Máte zápal nosných dutín? Objednajte sa, keď budete zdravá...

Ivana Kaduková - Adamcová

Máte zápal nosných dutín? Objednajte sa, keď budete zdravá...

Keďže sa mi vracia moja zabudnutá choroba zo strednej školy, šla som už po tretíkrát tento rok k lekárovi a poprosila ho, aby ma poslal na špecializované vyšetrenie, aby som si bola istá, či moje nosné dutiny mi vypovedali vojnu. Poslal ma do vojenskej nemocnici na špecializované „oddelenie nosné, krčné, ušné“, lebo vraj má s nimi zmluvu.

  • 1. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 45
Aristokrati

Ivana Kaduková - Adamcová

Aristokrati

Možno ich je viac, ale mňa napadá trojaký „aristokratizmus“, ktorý si stráži malé tajomstvá a svoje „pravdy“. Aristokratizmus podľa rodokmeňa, klerikálny a intelektuálny...

  • 23. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Veštba cigánky – „zázrak na ulici“

Ivana Kaduková - Adamcová

Veštba cigánky – „zázrak na ulici“

Občas sa veci zbehnú tak, že aj môj dobrý úmysel, vypáli proti mne. Posledná doktorandská skúška predo mnou a ja si ochoriem. Aká zrada môjho organizmu!

  • 21. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Lungo drom – dlhá cesta II.

Ivana Kaduková - Adamcová

Lungo drom – dlhá cesta II.

Článok o rómskej histórii (Lungo drom I.) vyvolal mnohé rekcie. Samozrejme aj negatívne. Dostala som dlhý mail plný agresívnych výčitiek voči môjmu iracionálnemu mysleniu v článku. Medziiným mi bolo vytknuté, že nepravdivo poúčam verejnosť a pritom Rómov vôbec nepoznám. Môj súcit v článku je obyčajným pokrytectvom a vďaka takým ľuďom ako ja si Rómovia stále viac dovoľujú a EÚ ich v tom len podporuje atď.

  • 5. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Lungo drom – dlhá cesta I.

Ivana Kaduková - Adamcová

Lungo drom – dlhá cesta I.

Čo ešte všetko nevieme o Rómoch, alebo štvanci bez domova...

  • 12. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 29
reklama
Spojovateľka prvej pomoci

Ivana Kaduková - Adamcová

Spojovateľka prvej pomoci

Raz som mala celkom „akčnú“ službu na ulici. Jedna klientka  sa „prestrelila“ a prišla si vypýtať pohár vody.

  • 8. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 30
Ako moja neter vyhrala krajské kolo SOČ

Ivana Kaduková - Adamcová

Ako moja neter vyhrala krajské kolo SOČ

Čo všetko sa dá vyhrať za 1. miesto v krajskom kole SOČ?

  • 4. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
Zahynieme na (ne)kultúru?

Ivana Kaduková - Adamcová

Zahynieme na (ne)kultúru?

Vo štvrtok ako zvyčajne som si pozrela reláciu Pod lampou na STV2,  kde sa debatilo o kultúre...

  • 31. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu